توصیه های مهم آتش نشانی به شهروندان برای رهایی از انگشترهای حادثه ساز

سازمان آتش نشانی شهر تهران چند توصیه مهم به دلیل مراجعه زیاد برای رهایی از انگشتر به شهروندان کرد.

توصیه های مهم آتش نشانی به شهروندان برای رهایی از انگشترهای حادثه سازبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان آتش نشانی به دلیل مراجعه بسیار شهروندان به آتش نشانی به دلیل گیر کردن انگشتر در دست ، چند  توصیه ایمنی کرده که به شرح زیر است

 یکی از حوادثی که در سال های اخیر روز به روز در حال افزایش است و تمامی ایستگاه های آتش نشانی با آن مواجه بوده وخدمت رسانی می کنند، حادثه گیرکردن انگشتر و حلقه های فلزی در انگشتان دست شهروندان است .
 
حادثه گیر کردن انگشتر در دست به دلایل مختلفی رخ می دهد که باعث مراجعه افرادحادثه دیده به ایستگاه های آتش نشانی می شود.

یکی از کارشناسان حوزه پیشگیری از حوادث سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص توصیه می کند: درصورت گیرکردن حلقه انگشتری و متورم شدن انگشتان ، بهتر است از دستکاری بیشترانگشتر برای خارج کردن آن از انگشت دست اجتناب کنند چون این کار علاوه بر افزایش درد باعث جراحت انگشتان نیز می شود.

وی افزود:افرادی كه با ابزار و دستگاه های صنعتی كار می كنند، اولاً باید درهنگام کاردقت زیادی داشته باشند و دوم از تجهیزات ایمنی استفاده كرده و سوم اینكه در دست و انگشتان خود زیور آلات از جمله انگشتر و هر نوع حلقه فلزی نداشته باشند.

این کارشناس آتش‌نشانی به شهروندان توصیه می کند كه در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز، قبل ازانجام هر كاری سریعاً فرد حادثه دیده را به نزدیك ترین ایستگاه آتش‌نشانی منتقل کرده و از آتش نشانان درخواست كمك کنند.
 
انتهای پیام/
 

چگونگی رهایی از انگشترهای حادثه ساز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار