اجتماع مردم در ۱۳ آبان انسجام و اتحاد ملت ایران را به نمایش می‌گذارد

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری است که توانسته ایم در مقابل استکبار بایستیم.

اجتماع مردم در ۱۳ آبان انسجام و اتحاد ملت ایران را به نمایش می‌گذارد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی درخطبه های نماز جمعه‌ی امروز  زنجان با اشاره به اربعین حسینی و حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله گفت: پیاده روی اربعین حسینی بی نظیرترین حرکت تاریخی است.

وی افزود: امروز اقتدار به برکت خون شهدا و رهبری با درایت در مقابل استکبار ایستاده ایم و برای عراق و یمن و سوریه الگو هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درادامه ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی را مهم دانست وافزود: امسال به دلیل شرایط ویژه که رئیس جمهور کم عقل آمریکا ایجاد کرده روز ۱۳ ابان اهمیت خاصی دارد.

خطیب نماز جمعه زنجان گفت: دراین اجتماع همه باید حضور یایند وانسجام واتحاد خود را به نمایش بگذارند.

وی بازداشت و تبعید امام به ترکیه دراین روز واقدام تاریخی دانشجویان درتسخیر لانه جاسوسی را بسیار مهم توصیف کرد وافزود: وظیفه است همه‌ی جریان‌های سیاسی با گرایش‌های مختلف درراهپیمایی ۱۳ آبان شرکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: جنایت‌های آمریکا در کشور ما زیاد است وتمامی هم ندارد و آمریکا به طور علنی با ما اعلام دشمنی کرده است.

وی گفت: بیش از ۱۱ جلد کتاب از اسناد به دست آمده چاپ شده است که دلیل دخالت آمریکا در ایران چه قبل و چه بعد انقلاب راکاملا نشان می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درادامه بابیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا الان دیگر فقط در ایران مطرح نیست افزود:این شعار در جای جای دنیا طنین انداز است و فردا همه با هم دست در دست هم و با اتحاد از جنایت‌های آمریکا اعلام انزجار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

پیاده روی اربعین حسینی حرکت بی نظیروعامل اتحاد وهمبستگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.