رشد قابل توجه کیفیت خدمت رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی چذابه

رییس دفتر ریاست جمهوری کیفیت خدمت رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی چذابه را دارای رشد قابل توجهی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود واعظی، رییس دفتر ریاست جمهوری بیان داشت: با اهتمام دولت در راستای توسعه زیرساخت ها و تلاش مضاعف مردم این منطقه، کیفیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروز این توفیق نصیب ما شد تا بتوانیم چند قدمی را در کنار زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و از نزدیک مسائلی و مشکلات آن ها را جویا شویم.

واعظی اذعان داشت: در این سفر از طرف ریاست جمهوری محترم به این منطقه اعزام شدیم تا با مردم صحبت کنیم و مسائل و مشکلات آن ها را در خصوص تردد جویا شدیم و امید است که با تمهیدات مناسب بتوانیم در سال های آینده این مشکلات را به حداقل برسانیم.

رییس دفتر ریاست جمهوری اظهار کرد: در این سفر در نشستی با استاندار خوزستان مسائل و مشکلات پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان را به صورت جدی و دقیق بررسی می شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در سال جدید در پایانه های مرزی چذابه اقدامات بهتری نسبت به سال گذشته صورت گرفته و خدمات رسانی به زائران مطلوب تر شده است که جا دارد از استانداری خوزستان و دستگاه‌های اجرایی و به خصوص مردم این منطقه تشکر کنیم.

محمود واعظی گفت: امید است که با این برنامه‌ریزی و توسعه زیر ساخت ها زائران بتوانند با آرامش بهتری به زیارت بروند و هیچ مشکلی را در مسیر نداشته باشند و با امنیت کامل به خانه بازگردند.

وی اذعان داشت: در ادامه این سفر پس از پایانه مرزی چذابه از پایانه مرزی شلمچه نیز بازدید خواهیم کرد، چرا که از این پایانه مرزی نیز زائران زیادی عبور می کنند و بررسی مسائل مشکلات آن ها نیز از دغدغه‌های ما به شمار می رود.

انتهای پیام/گ

 کیفیت خدمت رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی چذابه رشد قابل توجهی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.