دوبرابر شدن تردد وسایل نقلیه از دیشب به سمت مهران

جانشین پلیس راهور کشور از دوبرابر شدن تردد وسایل نقلیه از دیشب به سمت مهران خبر داد.

دوبرابر شدن تردد وسایل نقلیه از دیشب به سمت مهران

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سردار موسی امیری   اظهار کرد: در شبانه روز گذشته در حدود سه هزار اتوبوس در استان تردد داشته‌ اند و در محور ایلام به مهران در برخی مقاطع به علت حجم تردد و عرض کم مسیر، ترافیک نیمه سنگین است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ تصادف منجر به فوت در مسیرهای منتهی به استان های ایلام و خوزستان نداشتیم.

جانشین پلیس راهور کشور یادآور شد: کلیه پارکینگ های شهرستان مهران ساماندهی شده و در حال حاضر مسیر ورودی شهرستان مسدود و خودروها را به پارکینگ های خارج شهر هدایت می شوند.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه خودروهایی که در محل های ممنوع در سطح شهر مهران پارک شده باشند توسط جرثقیل به پارکینگ های پیش بینی شده انتقال خواهند شد، افزود: اگر افرادی که خوروهای شان با جرثقیل حمل شده باشد از طریق تلفن گویای ۱۲۰ می توانند استعلام بگیرند و جهت ترخصیص خود به پلیس راهور شهرستان مهران مراجعه کنند.

سردار امیری در پایان با بیان اینکه برای چند روز آینده طرح های ترافیکی ویژه ای طرح ریزی شده است از زائران درخواست کرد: با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب زدگی پرهیز کنند تا ان شاءالله شاهد حوادث ناگوار و دلخراش نباشیم.

انتهای پیام/ع

افزایش دوبرابری تردد ها به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.