پسر بچه 12 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت

پسربچه 12 ساله پس از 13 روز از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر رهایی یافت و به آغوش خانواده خود بازگشت.

پسر بچه 12 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ظهر روز ۲۹مهرماه سرنشینان یک خودروی پژو سواری پسر بچه ۱۲ساله ای را از منطقه خواجه ربیع ربودند و به سرعت متواری شدند.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: آدم ربایان غروب همان روز برای خانواده این پسر بچه پیامکی ارسال کرده و درخواست مبلغ ۴۵۰میلیون ریال در قبال آزادی گروگان خود داشتند.


وی ادامه داد: آن ها روز بعد نیز با ارسال پیامکی دیگر دوباره درخواست خود را مطرح کردند و از خانواده پسر ۱۲ساله خواستند در این باره چیزی به پلیس نگویند.


سردارکریمی گفت: بررسی های پلیسی با دستورات تخصصی قاضی حسینی ادامه یافت و کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد یکی از عاملان ربایش اهل بندرعباس است.


فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله با نیابت قضایی به بندرعباس اعزام و این فرد را دستگیر کردند.


وی گفت : متهم که در برابر ادله و شواهد راهی جز بیان حقیقت نمی دید با معرفی دو همدست خود اعتراف کرد که پسر بچه را به یزد انتقال داده و او در آنجا از همدستان خود جدا شده است.


سردارکریمی افزود : تحقیقات بعدی پلیس به سرنخ های دیگری رسید که نشان می داد عامل اصلی آدم ربایی و همدستش گروگان خود را به منطقه مسکوتان شهرستان ایرانشهر انتقال داده اند.


این مقام انتظامی در ادامه گفت: بررسی های تخصصی پلیس نشان داد متهم اصلی آدم ربایی که سر و صورت خود را هنگام ربایش پوشانده بوده از آشنایان خانواده گروگان بوده که با آن ها رفت و آمد نیز داشته است.


وی گفت: کارآگاهان، متهم اصلی پرونده که برای رد گم کنی به مشهد آمده بود را دستگیرکردند و گارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با نیابت قضایی به ایرانشهر اعزام شدند و در عملیاتی مشترک با پلیس منطقه مسکوتان یک متهم دیگر پرونده را دستگیرکردند و پسر بچه را پس از گذشت ۱۳روز صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان نجات دادند . تحقیقات از عاملان آدم ربایی ادامه دارد.


انتهای پیام//ز.ج

 

راز گشایی از پرونده آدم ربایی توسط پلیس خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار