منتخبان جشنواره دریا مسیر پیشرفت مشخص شدند

مراسم برترین‌های جشنواره دریا مسیر پیشرفت برگزار شد و از برترین‌های این جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و دانشجویی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اختتامیه سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت از برگزیدگان بخش‌های مختلف همچون شناوری‌های سطحی و زیرسطحی دانش‌آموزی، جکت نفتی سازه ماکارونی، شناور‌های هوشمند و ایده بازار در ٢ بخش دانش‌آموزی و دانشجویی تقدیر شد.

در این مراسم، جوایز در بخش جکت‌های نفتی در مقطع متوسطه اول به تیم سهام خیام، تیم نوآور ٢ و تیم شایسته ٢ اهدا شد و نامبردگان به ترتیب مقام اول تا سوم رو از آن خود کردند.

همچنین در همین بخش در دوره متوسطه دوم دخترانه تیم پایدار، تیم one direction و تیم زهرا ٣ به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. و، اما در مقطع متوسط اول پسرانه تیم اندیشه پویا ٩ و تیم اندیشه پویا ١٠، همچنین تیم خلاق (f۶-c) و تیم سالکان زهرا از تیم‌های برگزیده بودند که از آن‌ها تقدیر شد.

اسامی برگزیدگان مسابقات شناور‌های کنترل از راه دور 

شناور‌های هوشمند از دیگر بخش‌های این جشنواره بود که در این بخش تیم علوم و تحقیقات از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و تیم شهید ستار محمودی از دانشگاه امام خامنه‌ای همچنین تیم شهید رودکی از دانشگاه امام خامنه‌ای مقام کسب کردند و از آنها در مراسم اختتامیه تقدیر شد.

مسابقات ایده بازار در مقطع دانشجویی از دیگر بخش‌های  این جشنواره بود که در این بخش نیز نورا برزکار، علی امیرزاده و هادی توحیدی و عرفان حسینی به ترتیب مقام اول تا سوم رو از آن خود کردند. این مسابقات بخش دانش‌آموزی نیز داشت که در این بخش هستی شکار یار، مهدی فتحی پور و مهدی گودرزی املشی نیز مقام اوردند و در این مراسم نیز از آنها تقدیر شد.

در بخش مسابقات شناور‌های کنترل از راه دور در بخش دانش‌آموزی محمد سعید آقایی، آروین هایراپت یانس و هدی رحمانی دوست و سید فرزین آسیایی به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و در آخر در بخش شناور‌های زیرسطحی دانش آموزان، هدی رحمانی دوست، حسین بابکی و محمد معین مساحی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.