علی حسینی: می‌خواهیم در آمریکا افتخار آفرینی کنیم/ نسبت به هشت سال پیش با تجربه‌تر شده ام

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی جواب خوبی برای زحمات بیرانوند بدهیم و در کل می خواهیم در آمریکا افتخار آفرینی کنیم.

سعید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آمادگی خود در آستانه رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان اظهار کرد:پس از رکورد گیری بابلسر تمرینات سبکی را انجام می دهیم تا بدنمان به وضعیت مناسب بازگردد.البته از هفته آینده فشار تمرینات را بالا می ببریم تا با آمادگی کامل برسیم در کل امیدوارم همین شرایط را ادامه بدهیم و در این رقابت ها موفق شویم.

او در مورد کار کردن زیر نظر محسن بیرانوند تصریح کرد:بیرانوند برنامه های خوبی برای ملی پوشان وزنه برداری دارد و امیدوارم در مسابقات جهانی جواب خوبی برای زحمات او بدهیم.در کل می خواهیم در آمریکا افتخار آفرینی کنیم.

مهمترین موضوع این است که بدون آسیب دیدگی به آمریکا بروم

علی حسینی در مورد حضورش در رقابت های جهانی پس از هشت سال غیبت در میادین وزنه برداری گفت:هیچ مشکل و استرسی نسبت به این امر ندارم و تمام تلاشم را می کنم تا در رقابت های جهانی شرایط خوبی داشته باشم.مهمترین موضوع این است که بدون آسیب دیدگی به آمریکا بروم و مردم هم باید من را دعا کنند.در ضمن نسبت به هشت سال پیش با تجربه تر شده ام و احساس می کنم با شرایط خوبی که دارم راحت تر وزنه بزنم.در کل درک من نسبت به وزنه برداری نسبت به دوران محرومیتم افزایش یافته است.اگر به آمادگی صد درصد برسم بدون هیچ استرسی کارم را انجام می دهم.

وزنه برداری ورزشی رکوردی است و تا زمانی که در آن رکورد خوبی نزنیم مدال نمی گیریم

او در مورد محرومیت 9کشور از رقابت های جهانی در عملکرد تیم ملی ایران گفت:این موضوع کار رسانه ها را راحت می کند اما تفاوتی در کار ما ندارد.وزنه برداری ورزشی رکوردی است و تا زمانی که در آن رکورد خوبی نزنیم مدال نمی گیریم.اگر همین سهراب مرادی که هم اکنون رکورددار دنیا است نتواند وزنه های خودش را در آمریکا بالا سر ببرد به مدال نمی رسد.بنابراین باید آمادگی تمام وزنه برداران ایران آیده آل باشد و تفاوتی هم ندارد که 9کشور در رقابت های جهانی شرکت می کنند یا خیر.

به رنگ مدال فکر نمی کنم و بیشتر سعی در افزایش آمادگی ام دارم

رکورد دار جوانان جهان در دسته فوق سنگین وزن درباره رقابتش با بهداد سلیمی و احتمال مدال آوری در رقابت های جهانی اظهار کرد:در حال حاضر به رنگ مدال فکر نمی کنم و بیشتر سعی در افزایش آمادگی ام دارم.شرایط مسابقه با تمرین تفاوت دارد و من بهداد سعی می کنیم بهترین وضعیت را برای کشورمان ایجاد کنیم.

علی حسینی درباره امکانات اردویی تیم ملی وزنه برداری گفت:امکانات خوبی داریم اما با توجه به اینکه 3قهرمان المپیک در اردوهای تیم ملی وزنه برداری شرکت می کنند و آنها قصد دارند در رقابت های جهانی مدال بگیرند انتظار بیشتری وجود دارد تا نگاه ویژه تری به وزنه برداری وجود داشته باشد.امید زیادی داریم تا از لحاظ تیمی هم در رقابت های جهانی به قهرمانی برسیم.

هدف ما کسب سکوی اول جهان است

او افزود:زمانی که ما بتوانیم در رقابت های جهانی عملکردی خوب داشته باشیم تفاوتی هم ندارد که کدام کشورها در رقابت های جهانی شرکت می کنند هدف ما کسب سکوی اول جهان است.خوشبختانه هیچ مشکلی برای رفتن ما به مسابقات جهانی وجود ندارد و روابط بین الملل فدراسیون مسئله صدور ویزا ورزشکاران را پیگیری می کند.

علی حسینی درباره رقابت های لاشا کالاخادزه گرجستانی هم تصریح کرد:لاشا رکورد دار جهان و وزنه بردار خوبی است و در حال حاضر روی دور موفقیت قرار گرفته با این وجود تلاش می کنیم روز خوبی در رقابت با این وزنه بردار گرجستانی داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وزنه برداران ما از لحاظ رکوردی وضعیت خوبی دارند

او در مورد یکدست بودن تیم ملی وزنه برداری گفت:وزنه برداران ما از لحاظ رکوردی وضعیت خوبی دارند و ایشالا همین تیم با هدایت کادر فنی رو به جلو حرکت کند و در آمریکا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

امیدوارم سلطانی فر نگاه ویژه تری به وزنه برداری داشته باشد

علی حسینی در مورد حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت:پیگیری وضعیت وزنه برداران از سوی وزیر ورزش اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل از سلطانی فر تشکر می کنم و امیدوارم او نگاه ویژه تری به وزنه برداری داشته باشد و امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار دهد تا از این طریق بتوانیم دل مردم را شاد کنیم منجر به غرور آفرینی شویم.

بهداد از من برتر است

وزنه بردار دسته فوق سنگین وزن کشورمان درباره اینکه آیا خودش شرایط بهتری دارد یا بهداد گفت:بهداد همیشه از من بدتر بوده و در این موضوع شکی نیست که توانایی هایش از من بیشتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار