مصرف 15 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در استان ایلام

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از افزایش 31 درصدی مصرف فرآورده های نفتی در ایام منتهی به اربعین امسال خبر داد.

مصرف 15 میلیون لیتر فرآورده های نفتی  در استان ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی اصغر چاغروندی گفت: از پنجم تا 13 آبان در محل تردد زائران اربعین در استان بیش از 15 میلیون لیتر سوخت (بنزین، گازوئیل و نفت سفید) مصرف شده است.

چاغروندی بیان کرد: از این میزان مصرف سوخت سهم بنزین 6،5 میلیون لیتر، گازوئیل هفت میلیون و 900 هزار لیتر و نفت سفید نیز 870 هزار لیتر بوده است.

وی با اشاره به مصرف گاز مایع نیز در این مدت(پنجم تا 13 آبان) اظهارکرد: همچنین در این بازه زمانی کوتاه 664 تن گاز مایع در جایگاه های عرضه سوخت استان مصرف شده است.

چاغروندی از راه‌ اندازی هفت جایگاه عرضه سوخت سیار برای خدمات ‌دهی به زائران اربعین خبر داد و افزود: امسال و در ایام اربعین پنج جایگاه تامین سوخت(بنزین و گازوئیل) از سوی شرکت خصوصی دریا کولاک جنوب در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

وی اضافه کرد: از این تعداد 2 مورد در پارکینگ بزرگ اربعین در مسیر تردد زائران از سمت ایلام به مهران، یک جایگاه در پارکینگ برکت و یکی جایگاه هم در ضلع روبرو پارکینگ اربعین در نظر گرفته شده است.

به گفته وی هم اکنون پنج جایگاه سیار در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت نیاز از این تعداد در ایام منتهی به اربعین استفاده می شود.

سال گذشته و از نیمه دوم آبان ماه تا پنجم آذر (20 روز) حدو 25 میلیون لیتر فرآورده نفتی در جایگاه های مستقر در جاده های مسیر تردد زائران اربعین حسینی استان مصرف شد.

63 جایگاه عرضه سوخت شامل 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره در استان ایلام فعال است.

انتهای پیام/ د

مصرف فرآورده های نفتی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.