تعامل بین مرزبانان ایرانی و عراقی

فرماندهان مرزبانی استان خوزستان و بصره عراق با یکدیگر دیدار کردند.

تعامل بین مرزبانان ایرانی و عراقی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار نظر پور فرمانده مرزبانی خوزستان در دیداربا فرماندهان بصره عراق  گفت: تعامل بین مرزبانان ایرانی و عراقی بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و تا پایان اربعین حسینی امنیت زائران در رفت و برگشت به بهترین شکل تامین خواهد شد.

وی افزود: خروج از کشور تنها با روادید قانونی امکان پذیر خواهد بود و از خروج افراد بدون داشتن گذرنامه و روادید جلوگیری خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: زیرساختهای مرزی در شلمچه و چزابه مهیا است و تمهیدات لازم برای عبور و مرور زائران در نظر گرفته شده است.

وی  از زائران اربعین حسینی خواست از آوردن اشیا غیر ضروری و ممنوعه به خاک کشور عراق خودداری کنند. 

سرلشکر سلام جواد کاظم فرمانده مرزبانی منطقه چهار عراق نیز گفت: تمام امکانات کشور عراق اعم از هوایی، زمینی و دریایی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مرز شلمچه تنها گذرگاه عبور زائران سایر کشورها در اربعین حسینی خواهد بود امکانات و تمهیدات بیشتری در شلمچه برای آنها در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه مردم عراق با تمام امکانات موجود پذیرای زائران خواهند بود گفت: از مردم کشور ایران دعوت می کنیم در همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلی شرکت کنند.

انتهای پیام/ د

دیدار فرماندهان مرزبانی خوزستان و بصره عراق

برچسب ها: اربعین حسینی ، بصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.