عضو شورای شهر اصفهان

در اصفهان حدود 500 شرکت علم و فناوری و دانش‌بنیان داریم

عضو شورای شهر اصفهان گفت:در اصفهان حدود 500 شرکت علم و فناوری و دانش‌بنیان داریم که مشغول به کار هستند که آلودگی زیست محیطی ندارند، آب هم مصرف نمی‌کنند و منبع خلق ثروتشان ایده‌هایشان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش خسروی  امروز در تذکرات صحن علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: استاندار به استفاده از ظرفیت‌های استان تأکید دارد و وزیر کشور نیز به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تأکید دارد بنابراین توجه استاندار جدید را به کریدور علم و فناوری اصفهان جلب می‌کنم چرا که یکی از ظرفیت‌های شاخص استان شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با بیان این که اولین پارک علم و فناوری کشور در اصفهان احداث شد، تصریح کرد: بحث پارک علم و فناوری در دهه 80 از اصفهان به نقاط کشور صادر شد و امروز در کشور شاهد ده‌ها پارک علم و فناوری و صدها مرکز رشد در کشور هستیم.

این عضو شورای شهر در پایان با بیان این که این کریدور در سال 84 در آخرین هفته‌های کار دولت اصلاحات تصویب شد، اظهار کرد: در این 12 سال هیچ توجهی به کریدور علم و فناوری نشد اما در اصفهان حدود 500 شرکت علم و فناوری و دانش‌بنیان داریم که مشغول به کار هستند، آلودگی زیست محیطی ندارند و آب هم مصرف نمی‌کنند و منبع خلق ثروتشان ایده‌هایشان است.

 

انتهای پیام/م

 

لزوم توجه جدی به شرکت‌‌های دانش بنیان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار