جشن 120 سالگی بانوی پیر کامل شد/پیروزی مقتدرانه رم و توقف ناپولی

در هفته دوازدهم سری آ ایتالیا ، از ساعت 17 و 30 دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که یوونتوس و رم حریفانشان را شکست دادند اما ناپولی به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته دوازدهم سری آ ایتالیا ، از ساعت 17 و 30 دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که یوونتوس  و رم حریفانشان را شکست دادند اما ناپولی به تساوی رضایت داد.

تیم یوونتوس در خانه و در روزی که با لباس هایی کلاسیک به مناسبت 120 سالگی باشگاهشان مقابل بنونتو قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. ابتدا چیچیرتی دقیقه 19 روی یک ضربه کاشته بنونتو را پیش انداخت اما در نیمه دوم ، هیگواین در دقیقه 57 و کوادرادو دقیقه 66 دو گل برای بانوی پیر به ثمر رساندند تا جشن 120 سالگی باشگاه تکمیل شود. یووه با این نتیجه 31 امتیازی شد و پشت سر ناپولی در رتبه دوم جدول قرار دارد. بنونتوی نگون بخت نیز همچنان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در دیگر مسابقه مهم تیم صدرنشین ناپولی مقابل میزبانش کیه وو به تساوی بدون گل رضایت داد اما همچنان با 32 امتیاز صدرنشین سری آ است.

رم نیز در فلورانس در دیداری پرگل با نتیجه چهار بر دو فیورنتینا را مغلوب کرد . ژرسون (2بار) ، مانولاس و پروتی گلهای جالوروسی را زدند و دو گل ویولا را نیز وریتو و سیمئونه به ثمر رساند.رم همچنان با 27 امتیاز پنجم است.

در دیگر مسابقه همزمان نیز کالیاری با نتیجه دو بر یک ورونا را مغلوب کرد.

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای سری آ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار