ارائه خدمات دارویی رایگان به زائر اربعین در مهران

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ارئه خدمات دارویی رایگان به 11 هزار و 300 زائر اربعین در مرز مهران خبر داد.

ارائه خدمات دارویی رایگان به زائر اربعین در مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  مهتاب شاهماری گفت : این میزان دارو در چهار هزار و 200 نسخه پزشکی به ارزش تقریبی 850 میلیون ریال در اختیار زائران بیمار مراجعه کننده به 2 داروخانه شبانه روزی مستقر در پایانه مرزی مهران قرار گرفته است.


وی افزود : همچنین در این مدت دارو و ملزومات مورد نیاز مرکز فوریت های پزشکی جهت شارژ موجودی 108 دستگاه آمبولانس مستقر در مسیر تردد زائران اربعین در استان ایلام به ارزش یک میلیارد و 390 میلیون ریال تامین شده است.


وی تاکید کرد: تامین داروی ایستگاه های سلامت شبکه های بهداشتی و درمانی در شهرستان های ایوان، سیروان، چرداول، ارکواز، ملکشاهی، دهلران و مهران به ارزش 930 میلیون ریال و کمک در تامین داروهای بیمارستان صحرایی سپاه امیرالمومنین(ع)، داروخانه کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی، بهداری ناجا و بیمارستان صحرایی ارتش به ارزش 2 میلیارد و 480 میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مدت انجام شده است.

 

انتهای پیام/ه

 

ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.