فرماندار نهاوند خبر داد؛

ابلاغ 337 میلیارد ریال اعتبار طرح اشتغال فراگير به نهاوند

فرماندار نهاوند از ابلاغ 337 میلیارد ریال اعتبار طرح اشتغال فراگير به شهرستان نهاوند خبر داد.

ابلاغ  337 میلیارد ریال اعتبار طرح اشتغال فراگير به نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدوند ،فرماندار نهاوند در بازديد از صنایع لبنی شهرستان نهاوند گفت : بجز این طرح ، طرح اشتغال در مناطق روستایی با اعتبار یک هزار میلیاردی به استان همدان ابلاغ شده که اعتبار این طرح شناور می باشد و شهرستان های فعال بهتر و بیشتر می توانند استفاده نمایند.

وی افزود : از دستگاههای مرتبط با اشتغال مناطق روستایی و عشایری و بخشداران تابعه شهرستان درخواست كرده ايم با تشکیل جلسه و حمایت از سرمایه گذاران روستایی بیشترين سهم را به شهرستان بیاورند.

فرماندار با اشاره به اینکه نهاوند قطب اصلی و بزرگ دامپروری و کشاورزی استان همدان محسوب می شود اضافه كرد: اخیرا از سوی دولت در بحث فراورده ای لبنی اشباع شده، معرفی شده و این درحالی است که صنایع تبدیلی شهرستان نهاوند بخاطر فعالیت زیاد و تعداد کارخانه های لبنی از استان های همجوار شیر وارد شهرستان می كنند.

حمیدوند گفت : دولت به شرط اصلاح ژنیتکی و اصلاح نژاد دام ها، با صنایع دامپروری موافقت می كند و در تلاش هستیم با توجه به اینکه شهرستان قطب اصلی دامپروری شهرستان است در این زمینه کمک های مناسبی به روستائیان بشود. 

انتهای پیام/ ش.و

طرح اشتغال در مناطق روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار