شهید حججی با اسناد بنیاد نخبگان می‌تواند به عنوان یک نخبه معرفی شود

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی و ارزشمند در جوامع علمی، بحث نخبگان است و براساس سند بنیاد نخبگان، می‌توان شهید حججی را به عنوان یک نخبه معرفی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیف‌اله سعدالدین پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید محسن حججی و مراسم هفتم شهید غلامرضا یبلویی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس با اشاره به آیاتی که خداوند به اهمیت مجاهدین فی سبیل الله اشاره می‌کند، افزود: ایمان، هجرت و جهاد سه مؤلفه مهم و ملاک ارزش از نظر الهی است و شهید حججی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت خدا شد، هر سه مؤلفه را با خود همراه داشت.

وی شهید حججی را شهید شاخص جهان اسلام برشمرد و بیان داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی و ارزشمند در جوامع علمی، بحث نخبگان است و بر اساس سند بنیاد نخبگان، می‌توان شهید حججی را به عنوان یک نخبه معرفی کرد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به برخی از مؤلفه‌های نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: افراد نخبه هدفمند، مدیر زمان، استفاده‌کننده بهینه از فرصت‌ها، مدیریت در مراحل خطر، تمرکز بر انجام تمام امور، جامعیت و نگاه جامع نسبت به مسائل، تأثیرگذاری در جامعه از مشخصات بارز افراد نخبه است و این شهید با ویژگی‌هایی که داشت، نمونه اعلای یک نخبه در زمان خود بود.

وی در پایان بیان کرد: خداوند در قرآن کریم در دو جا دو پیامبر را به عنوان الگو و اسوه معرفی کرده است، حضرت ابراهیم(ع) و پیامبر اکرم(ص)، و در این دوران نیز شهید حججی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و با وجود شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس، به عنوان یک الگو برای جامعه معرفی شد که به عنوان چراغ راه در بین جوامع علمی باقی خواهد ماند.
در آستانه اربعین حسینی، مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید محسن حججی و مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید غلامرضا یبلویی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس، صبح امروز در محل حسینیه فاطمه الزهرا برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

معرفی شهید حججی به عنوان نخبه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.