اخاذی جوان مشهدی با اسلحه قلابی از راننده‌های آژانس

پسر جوان که با در دست داشتن اسلحه و کارت پلیس از راننده‌های آژانس در مشهد اخادی می‌کرد در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد گفت: چندی قبل ماموران پلیس مشهد درجریان اخادی‌های جوان مسلح از راننده‌های آژانس قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری این جوان فریبکار وارد عمل شدند.

وی گفت: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که جوان ۲۲ ساله با در دست داشتن یک اسلحه و نشان دادن کارت شناسایی تحت عنوان مامور به آژانس‌ها مراجعه و به بهانه گشت زنی در منطقه قاسم آباد و الهیه در خواست تاکسی کرده است و سپس از راننده‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به اخاذی می‌کند.
 
 رییس پلیس مشهدگفت: با افزایش این پرونده‌های تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد وارد عمل شده و گشت زنی‌های نامحسوس و اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند و خیلی زود متوجه حضور پسر جوان در یکی از آژانس‌های تلفنی می‌شوند.

سرهنگ بوستانی افزود: ماموران سریعا دست به کار شده و پسر جوان را که قصد داشت نقشه اخاذی اش را به اجرا برساند از سوی تیم پلیسی دستگیر شد و در بازجویی‌های ابتدایی مشخص شد که وی تا مقطع دیپلم درس خوانده و شاگرد یکی از فروشگاه مشهد است.

وی گفت: در تحقیقات از متهم مشخص شد که اسلحه کلت کمری متهم قلابی و کارت شناسایی وی نیز جعلی است که در همین راستا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است.

 

سارق جوان با شلیک مامورین زمین‌گیر شد



 فرمانده انتظامی مشهد همچنیت از دستگیری سارقی جوان که با شلیک گلوگه زمین گیر شده بود خبر داد گفت: سحرگاه امروز سارق جوانی که اندکی قبل در یکی از خیابان‌های فرعی بلوار توس اقدام به سرقت باتری خودروی پرایدی نموده بود با دیدن اکیپ گشت کلانتری کاظم آباد پا به فرار گذاشت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: سارق که با رها کردن اموال مسروقه اقدام به فرار نموده بود به دستور ایست پلیس توجهی ننمود، که مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی نمودند که پای متهم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متهم دستگیر شد.

وی گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و تحقیقات در این زمینه جهت دستگیری متهمین احتمالی دیگر ادامه دارد.


انتهای پیام//ف.ج


 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.