«اقتصاد مقاومتی» از ارکان مهم برنامه سازی در صدا و سیمای قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت : «اقتصاد مقاومتی» یکی از ارکان مهم برنامه سازی در رادیو و تلویزیون است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛اکبری گفت: برنامه سازان صداوسیمای مرکز قزوین همواره تولید برنامه با محوریت «اقتصاد مقاومتی» را در دستور کار قرار داده اند که این امر در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری با موضوع شعار سال است.

وی افزود: صداوسیمای مرکز قزوین از ابتدای امسال تا کنون در تولید برنامه های خود، اقتصاد مقاومتی را بعنوان مهمترین مؤلفه برای حمایت از بخش های صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی قرار داده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت : صداوسیمای مرکز قزوین با تولید برنامه هایی همچون «پاسخ»، «بی حاشیه»، «یه جای خوب»، «رنگ زندگی»، «چرتکه»، «گفتگوی ویژه خبری»، «افق روشن» و «ما می توانیم» اقدام به انعکاس دستاوردهای فعالان عرصه ی صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین تبیین کارکردهای اقتصاد مقاومتی دراستان کرده است.

وی تصریح کرد: صداوسیما با هدف حمایت از فعالان عرصه صنعت، کشاورزی، تولید و اشتغال برنامه های رادیویی و تلویزیونی تهیه و تولید می کند که دراین برنامه ها علاوه بر انعکاس توانمندی ها و نقاط قوت اقتصادی در استان نیازها، موانع و مشکلات این عرصه را هم تبیین می شود .

 

 انتهای پیام/

 

تمهیدات صدا و سیما در رابطه با اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار