رئیس هیئت کاراته استان قم ؛

ارمغانی دیگر از کاراته کاهای قمی

برخورداری گفت: ۳ کاراته کای قمی در مسابقات بین المللی ارمنستان همراه تیم منتخب شوتوکان WSKF موفق به کسب ۴ مدال ارزشمند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علیرضا برخورداری،رئیس هیئت کاراته استان قم، اظهار داشت: ۳ کاراته کای قمی در مسابقات بین المللی ارمنستان همراه تیم منتخب شوتوکان WSKF موفق به کسب ۴ مدال ارزشمند شدند.

وی افزود: مسابقات بین المللی کاراته شوتوکان WSKF که با حضور ۵۵۰ کاراته کا از ۱۰ کشور مختلف در ورزشگاه میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان در حالی با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید که کاراته کاهای قمی به تصاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز این رقابت‌ها شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این دوره از مسابقات کاراته کاهای باشگاه کاراته آوای رزم قم همراه با تیم ملی کاراته شوتوکان جهانی ایران به این مسابقات اعزام شدند که پیمان نظری کاراته کای قمی توانست با پنج برد صاحب عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان شد.

برخورداری بیان داشت: امید حلوایی صرمی با ۶ برد متوالی مدال طلای وزن منهای ۷۶ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان را به گردن آویخت و در رده سنی جوانان نیز مدال برنز وزن منهای ۷۶ کیلوگرم را کسب کرد و علیرضا حقیقت دیگر نماینده کاراته قم در تیم منتخب شوتوکان جهانی WSKF با سه برد و یک باخت مدال برنز وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم بزرگسالان را برای کشورمان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اعزام بانوان کاراته کای قم به یزد عنوان کرد: مسابقات بین المللی شین کاراته در بخش بانوان در یزد برگزار شد و تیم اعزامی از استان با مربیگری اعظم پاخره توانست نتایج ذیل را به‌دست آورد صاحب ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در این مسابقات الهه عزیزیان و مینا پوربابایی برای کاراته قم مدال طلا کسب کردند و معصومه مرادی و فاطمه عادلی نیز در این مسابقات صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام/ح

کسب ۴ مدال توسط کاراته کاهای قمی در ارمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.