رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا:

بیشترین امانت کتاب در کتابخانه های عمومی به شهرضا اختصاص دارد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا گفت: بیشترین امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان اصفهان به شهرضا اختصاص دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه پورخاقان  اظهار داشت: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا از شهریور سال گذشته تا مهر ماه امسال با امانت ۶۲ هزار و ۹۴ نسخه کتاب شهرضا رتبه برتر استان را در امانت کتاب به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که در دوسال گذشته ۱۴ نشست کتابخوان در شهرستان شهرضا برگزار شده است، تصریح کرد: هدف از این نشست ها ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا با اشاره به اولین نشست کتابخوان ویژه دانش آموزی در شهرضا که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، ابراز داشت: هدف از این نشست کتابخوان به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط این دانش آموزان برای عموم افراد جامعه بود.

وی گفت: در این نشست هشت دانش آموزان کتابخوان برتر مدارس از مقطع ابتدایی تا دبیرستان های سطح شهرستان توسط مدیران معرفی و در این نشست، کتاب های خود را برای دیگر دانش آموزان شهرستان معرفی کردند.

پورخاقان افزود: کتابداران ما به مدارس رفته و به طور مستمر نشست های کتابخوان برگزار می کنند.

وی با بیان برگزاری نشست ها مستمر در کتابخانه های سطح شهرستان، اظهار داشت: هدف از این کار آشنایی بچه ها با محیط کتابخانه ها است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا گفت: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا به تنهایی دارای سه هزار و ۶۷۵ عضو است.

وی از همکاری با باشگاه کتابخوان در شهرستان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بخصوص در بین دانش آموزان خبر داد و افزود: انگیزه مطالعه جوانان با به اشتراک گذاشتن کتاب ها به صورت دوره ای، در این باشگاه ها افزایش یافته است.

پورخاقان از احداث سه کتابخانه دیگر در شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان شهرضا دارای ۱۲ کتابخانه فعال است.

 

انتهای پیام/م

 

در دوسال گذشته ۱۴ نشست کتابخوان در شهرستان شهرضا برگزار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.