تست مقاومت آیفون X در برابر چکش و چاقو + فیلم

هنوز مدتی از عرضه آیفون X نگذشته که متخصصان فعال در یوتیوب فیلم‌هایی از تست مقاومت آیفون X در برابر چکش و چاقو را به اشتراک گذاشتند.

تست مقاومت آیفون X در برابر چکش و چاقو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیفون X، محصول سورپرایز اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون معرفی شده بود، 12 آبان ماه به دست کسانی که این محصول را پیش خرید کرده بودند، رسید. هنوز مدتی از عرضه آن نگذشته که متخصصان فعال در یوتیوب، فیلم هایی از تست مقاومت آیفون X در برابر چکش و چاقو را به اشتراک گذاشتند.

یکی از کانال های یوتیوب به نام techrax که متخصص در انجام آزمایش های متخلف مقاومت گوشی است، این بار فیلمی را منتشر کرد که در آن مقاومت آیفون X را در برابر ضربات چکشی با وزن یک کیلو و 300 گرم، آزمایش می کند. طبق گفته کارشناسان این کانال یوتیوب، آیفون X از لحاظ مقاومت در برابر ضربه با دیگر پرچم داران هم تراز است.

در ادامه می توانید ویدئوی آزمایش تست مقاومت آیفون X در برابر ضربات چکش و چاقو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

آزمایش مقاومت بدنه آیفون X در برابر ضربه

برچسب ها: آیفون ، اپل ، آیفون x
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محد امین اربابی
۱۹:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
میخوان با 1100 رقابت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
من نمی دانم چرا برای تست یک گوشی ونشان دادن خوب بودن ان شرکت سازنده با چکش وتبر می افتد به جان اونها .مگر انتظار ما از گوشی انجام حرکات رزمی است؟چرا روی قابلیت هایی که واقعا از گوشی وکاربرد ان داریم تستهای ویژه انجام نمیشود؟ انداختن تو اب وچکش وتبر و..پس فردا هم ادمکشی با انها از موارد یک گوشی خوب شده
آخرین اخبار