خدا کرمی در جلسه علنی شورای شهر تهران:

جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی همچنان بلاتکلیف است

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع جایگزینی موتورسیکلت های برقی به جای بنزینی همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید خدا کرمی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در بیستمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، پس از ارائه گزارش رئیس اتاق اصناف مواردی را متذکر شد.

خدا کرمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی، برای مقابله با آلودگی هوا، وزارت صنعت، معدن و معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و سازمان حفاظت محیط زیست ملزم به انجام تکالیفی بوده اند که تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

 وی ادامه داد: به وزارت صنعت و معدن و معاونت راهنمایی و رانندگی تکلیف شده بود از اردیبهشت ماه سال ۹۳ تا ظرف ۶ ماه برنامه جایگزین کردن موتورسیکلت های برقی را به جای موتورسیکلت های بنزینی ارائه کنند.

کوتاهی محیط زیست در انجام وظایفش

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در مصوبه فوق، سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد وزارت صنعت و معدن و معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی انتخاب شد.

خدا کرمی تصریح کرد: تاکنون در رسیدگی به موارد فوق، اقدامی صورت نگرفته است و سازمان حفاظت محیط زیست نیز وظیفه نظارتی خود را به جا نیاورده است.

 وی از رئیس اتاق اصناف رسیدگی به موارد یاد شده را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار