توییتر ۲۸۰ حرفی شد

شبکه اجتماعی توییتر محدودیت تعداد حرف‌های یک توییت را از ۱۴۰ حرف به ۲۸۰ حرف افزایش داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان بی سی، شبکه اجتماعی توییتر روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که محدودیت ارسال یک توییت تا 140 حرف برداشته شده است و هم اکنون کاربران این شبکه اجتماعی در هر کجای دنیا می توانند توییت هایی با مجموع حداکثر 280 حرف ارسال کنند.

بنابر اعلام توییتر، از این پس کاربران می توانند جملات طولانی تری را در حساب های خود توییت کنند. مردم می توانند با استفاده از لغات بیشتری مقصود و منظور خود را در توییتر بیان کنند.

توییتر نخستین بار در ماه سپتامبر به صورت آزمایشی این قابلیت را در اختیار مردم قرار داد و به آنها اجازه داد برای مدتی کوتاه توییت هایی طولانی تر را ارسال کنند. در این دوره آزمایش فقط 5 درصد توییت ها از 140 حرف فراتر رفت و فقط 2 درصد این توییت ها بیش از 190 حرف بود.

به نظر می رسد این اقدام اخیر توییتر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را که به طور مکرر برای بیان هر مسئله ای از حساب توییتر خود استفاده می کند، خوشحال کند.

توییتر در مارس 2006 به دست جک دورسی ایجاد شد؛ اما یکی از مشکلات این شبکه اجتماعی از همان ابتدا محدود بودن تعداد حرف های یک توییت بود که به نظر می رسد هم اکنون توییتر پس از چندین سال به فکر رفع این مشکل افتاده است.


انتهای پیام/

280 حرفی شدن توییتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار