مدیرکل استاندارد استان یزد:

50 درصد از آسانسورهای یزد استاندارد نیست

مدیرکل استاندارد استان یزد بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای تولیدی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدحسین ماجدی اردکانی مدیرکل استاندارد استان یزدگفت:بر اساس برآوردها ، از 2 هزار و 500 دستگاه آسانسور موجود در شهر یزد ، حدود نیمی از آن دارای مشکل است و مالکان می توانند از این فرصت برای رفع مشکل استفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای تولیدی در استان و همکاری رسانه ها در این بخش عنوان کرد: سال گذشته اعلام کردیم، آسانسورها بدترین صنعت استان در استانداردسازی است که با اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران ، هم اکنون این صنعت از بهترین ها شده است.

ماجدی اردکانی یادآور شد: هم اکنون سرانه بازدید‌ها به سه مورد کاهش یافت و در 6 ماه نخست امسال 160آسانسور گواهی استاندارد دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این خصوص به مناسبت هفته کیفیت از شنبه تا پنجشنبه هفته آینده از آسانسورهای واحدهای مسکونی شهر یزد با درخواست مدیران این واحدها از طریق شماره تماش 09135229685 بازدید رایگان از سوی کارشناسان استاندارد و صنف مربوط انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در بقیه سال نیز هزینه 2 بار بازدید استاندارد از آسانسورها بر عهده مالکان و بیشتر از آن به عهده شرکت نصب کننده است.

انتهای پیام/ ی

بازدید از  آسانسورهای واحدهای مسکونی با درخواست مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار