2 دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال در فروردین97

شاگردان کی روش پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و در فروردین 97 ، 2 دیدار تدارکاتی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه، مسئولان فدراسیون و اعضای تیم ملی درصدد برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی با کیفیت بودند و تاکنون نیز برگزاری 4 مسابقه قطعی شده و فدراسیون نشین ها درتلاش هستند تا تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2018 در فروردین ماه 1397 نیز 2 دیدار تدارکاتی انجام دهد.

برنامه آماده سازی تیم ملی که کارلوس کی روش به مسئولان فدراسیون داد، درخواست برگزاری 7 دیدار تدارکاتی بود که تاکنون 4 بازی مقابل ( توگو ، روسیه ، پاناما، ونزوئلا ) قطعی شده و کی روش درصدد است تا در FIFA DAY بعدی ( بازی های دوستانه ملی ) 2 دیدار تدارکاتی نیز برگزار کند.

فدراسیون فوتبال مکاتبات زیادی را با کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی و آفریقایی انجام داده تا در تاریخ 2 و 7 فرودین با تیم ملی کشورمان بازی دوستانه برگزار کند اما هنوز هیچ کدام از آنها قطعی نشده است.

کی روش ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواستار برگزاری بازی های دوستانه با تیم های سطح اول جهان است و باید دید 2 حریف آینده کشورمان چه تیم هایی هستند.

البته گفتنی است در دیدارهای دوستانه ای که فردا ( پنج شنبه ) برگزار می شود، تیم ملی ایران به مصاف پاناما می رود و این درحالیست که ژاپن با برزیل، کره جنوبی - کلمبیا و عربستان با پرتغال بازی می کند و ملی پوشان امیدوارند تا حریفان بعدی تیم ملی از سطح بالاتری برخورد دار باشند که فدراسیون فوتبال نیز درصدد انجام دادن این مهم است.

بر همین اساس صفی الله فغانپور، مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی درنظر گرفتیم و درحال مکاتبه با کشورهای مطرح جهان برای بازی دوستانه هستیم. هنوز با کشورهای مدنظر به توافق نرسیدیم و امیدوارم بتوانیم با تایید کی روش، سرمربی تیم ملی بازی های دوستانه خوبی را فراهم کنیم.

او افزود: درحال رایزنی با کشورهای خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم پیش از جام جهانی 2018 روسیه، بازی های تدارکاتی خوبی را برای تیم هماهنگ کنیم.

انتهای پیام/

تیم ملی در فروردین 2 بازی دوستانه انجام می دهد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار