فرودگاه خرم آباد؛

توافقات اولیه برای افزایش پرواز‌های فرودگاه خرم‎آباد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از توافقات اولیه برای افزایش پرواز‌های فرودگاه خرم‎آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیانپورعضو کمیسیون عمران مجلس توسعه فرودگاه را یکی از طرح‎های کلان و راهبردی عنوان کرد و افزود: همچنین از باارزش‎ترین زیرساخت‎های جوامع پیشرفته وجود فرودگاه و دایر بودن خط هوایی است.

وی ادامه داد: برخورداری از این ظرفیت به رشد اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار کمک می‎کند و کلید توسعه منطقه محسوب می‎شود.

کیانپور با اشاره به اینکه هم اکنون فرودگاه خرم‎آباد در هفته پنج روز پرواز داشته که در روز جمعه دو پرواز دایر است، ادامه داد: در راستای افزایش این پرواز‌ها با وزیر راه و شهرسازی مکاتباتی به عمل آمد که ایران ایر را مامور کند تا در تمام طول هفته روزانه دو پرواز به سمت تهران و بالعکس دایر شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این رابطه با مدیرعامل ایران ایر، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاون پارلمانی وزارت راه نیز جلساتی برگزار شده و نمایندگان استان پیگیری‎های خوبی داشته‎اند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: اگر این مذاکرات به نتیجه برسد پرواز‌های فرودگاه خرم‎آباد به حداقل ۱۴ پرواز در هفته افزایش می‌یابد چراکه گام اساسی و از زیرساخت‎های مهم در بحث توسعه محسوب می‎شود.

کیان‌پور گفت: در توافقات اولیه قرار است بعد از اربعین حسینی این اتفاق بیفتد که اگر اجرایی شود کمک خیلی بزرگی به توسعه استان خواهد بود.

انتهای پیام/م

افزایش پرواز‌های فرودگاه خرم‎آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار