علی‌رغم تکذیب آمریکا، سازمان ملل کشتار غیر نظامیان در قندوز را تأیید کرد

علی‌رغم تکذیب آمریکا، «یوناما» کشتار غیر نظامیان در عملیات چهارم نوامبر سال جاری میلادی در ولایت قندوز را تأئید کرد.

علیرغم تکذیب آمریکا، سازمان ملل کشتار غیر نظامیان در قندوز را تأیید کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم تکذیب آمریکا، «یوناما» کشتار غیر نظامیان در عملیات چهارم نوامبر سال جاری میلادی در ولایت قندوز را تائید کرد.

دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان (یوناما) اعلام کرد که در حمله چهارم نوامبر سال جاری میلادی (13 عقرب) به ولایت قندوز واقع در شمال شرق افغانستان، 10 غیر نظامی کشته شده‌ اند.

«یوناما» در این خصوص اعلام کرد که در نتیجه مصاحبه این نهاد با منابع مختلف از جمله بازماندگان حادثه مذکور، مراکز بهداشتی، بزرگان محلی و سایر منابع، شواهد محکمی به دست آمده است که اثبات می کند تعدادی از افراد غیر نظامی در میان قربانیان این بمباران بوده‌اند.

این در حالی است که نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان دیروز ادعا کرده بودند که بر اساس تحقیقات آنها درعملیات چهارم نوامبر سال جاری میلادی ،هیج شواهدی از تلفات غیر نظامیان دیده نشده‌است!

پیشتر خوش احمد نصرت یار، عضو شورای ولایتی ولایت قندوز گفته بود که در این حمله 14 غیرنظامی کشته و 13 نفر دیگر مجروح شدند. 2 زن و 3 کودک از جمله کشته‌شدگان به شمار می روند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار