سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعمال تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در راهپیمایی جاماندگان اربعین

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال تمهیدات ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت خبر داد.

اعمال تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در راهپیمایی جاماندگان اربعینسرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت به مناسبت راهپیمایی روز اربعین اظهار کرد:محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی اربعین در پایتخت از صبح امروز(پنج‌شنبه) در طول مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعمال شد.

وی افزود: امروز به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده روی اربعین، تردد تمام وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در طول مسیرهای راهپیمایی ممنوع است.

پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین برای شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین مسیرهای جانبی تعیین شده است و افراد می‌توانند راهپیمایی خود را از میدان جمهوری، امامزاده حسن(ع) آغاز و با طی کردن مسیرهایی از جمله میدان 9 دی، میدان بهمن، خیابان بعثت و خیابان فداییان اسلام به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برسند، البته برای این مسیرها نیز محدودیت های ترافیکی برقرار شده است.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی اربعین در پایتخت ماموران راهنمایی و رانندگی در طول مسیرهای تعیین شده از جمله خیابان‌های 17 شهریور، میدان خراسان، شوش شرقی، میدان شوش، فداییان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور دارند و تا پایان مراسم از تردد و توقف خودرو و موتورسیکلت در این مسیرها خودداری می‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به شهروندان توصیه می‌شود تا برای رسیدن به مسیرهای راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس استفاده کنند و همچنین برای مسیر بازگشت شهروندان تعداد زیادی اتوبوس در مسیرهای مختلف تعبیه شده است.

انتهای پیام/

اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار