بهره برداري از 4 طرح آبرساني بندرلنگه تا پايان سال

مديرامور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه از بهره برداري از 4 طرح آبرساني در اين شهرستان تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فريد معتمدي مديرامور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه از بهره برداري از 4 طرح آبرساني اين شهرستان با اعتبار 44 ميليارد و 700 ميليون ريال تا پايان امسال خبر داد.بهره برداري از 4 طرح آبرساني بندرلنگه تا پايان سال

 وی افزود: اکنون طرح اصلاح شبکه فرسوده شهرهای بندرلنگه و کنگ به طول 12 کیلومتر با اعتبار 860 ميليارد ريال در حال اجراست كه تا کنون 2 کیلومتر آن کاملا عملیاتی شده است.

مديرامور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه گفت: همچنين احداث خط انتقال جدید به طول 11 کیلومتر از ایستگاه پمپاژ شماره 2 تا مخزن ذخیره 20 هزار متر مکعبی نيز اجرايي شده كه 7 کیلومتر آن با اعتبار 15 ميليارد ريال اجرا و به پایان رسیده است.

معتمدي افزود: اجرای پروژه ارتقاء و تجهیز ایستگاه پمپاژ شماره 2 (نصب تجهیزات الکتریکال و مکانیکال) نيز هم اكنون در مرحله تحویل زمین و انغقاد قرارداد بوده و اعتبار مورد نياز جهت اجراي آن 8 ميليارد و 800 ميليون ريال است.

وی  از تكميل پروژه ساخت و تجهیز مخزن ذخیره 10000 متر مکعبی با اعتبار بيش از دو ميليارد ريال خبر داد و گفت: اين پروژه در حال حاضر در مرحله تست و آب بندی قرار دارد.

بهره برداری از طرح های آب و فاضلاب بندرلنگه تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.