بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 182)؛

از دانلود نرم‌افزار هواشناسی تا نرم‌افزار افزایش سرعت گوشی

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.22.96؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro  ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
 
 

 دانلود busuu: Fast Language Learning Premium 11.8.2.600 - برنامه آموزش زبانهای مختلف 
 busuu: Fast Language Learning Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز 4.7 از 5.0 را از مارکت گوگل دریافت کند و بیش از 5 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.
 
اگر وقت نمی کنید به کلاس های زبان بروید و می خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.
 
 
دانلود busuu: Fast Language Learning Premium 11.8.2.600 - برنامه آموزش زبانهای مختلف
 
 

 دانلود Full Screen Caller ID Pro 12.4.9 برنامه نمایش تمام صفحه عکس تماس گیرنده 

تصور کنید در میان  خستگی کار روزانه تماسی با شما گرفته می شودو تصویر عزیزترین افراد برای شما به طور تمام صفحه در گوشی هوشمندتان به نمایش درآید. این تصاویر میتواند تصویر پدر و مادر عزیز ، همسر و همراه زندگیتان یا فرزند دلبندتان باشد. تصورش هم لذت بخش است و خستگی را از تن به در می کند.

شما میتوانید با نرم افزار HD Full Screen Caller ID این قابلیت را به گوشی آندرویدی خود اضافه کنید. این نرم افزارعکس بزرگ و با کیفیت تماس گیرنده را موقع دریافت تماس، ایجاد تماس، Missed Call و دریافت SMS نشان می دهد.

دانلود 12.4.2 Full Screen Caller ID برای اندروید ؛ نمایش تمام صفحه تصویر تماس گیرنده    
 
 

دانلود Meteogram Pro Weather Forecast 1.10.29 دقیق ترین برنامه هواشناسی

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Meteogram Pro Weather Forecast در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Meteogram widget 1.9 کاملترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا
 
 

دانلود 5.6.2 Password Safe and Manager؛ مدیریت رمز عبور

نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسوردهای شماست. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسوردهایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسوردهای خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آنها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسوردهای قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.

Password Safe and Manager
 
 

 دانلود Xender: File Transfer, Sharing 3.9.1101؛ اشتراک گذاری سریع اطلاعات

نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing یکی از بهترین نرم افزار های انتقال فایل با وایرلس بین دستگاه های هوشمند است. به وسلیه این نرم افزار می توانید فایل های حجیم گوشی خود را به صورت کاملا رایگان بین دستگاه های اندروید، آی او اس و کامپیوتر با سرعتی بسیار بالا انتقال دهید. نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی، نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.
 
بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 182)؛
 
 

 دانلود Gallery Vault Pro 3.2.2؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو 
 
 نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود 6.7.8.17 Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین 

 نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

 یکی از قابلیت های این کیبورد تایپ به وسیله یک دست است. به این طریق که با کشیدن دست بر روی حرف، می توانید کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید و این باعث افزایش سرعت در تایپ نیز می شود. همچنین این نرم افزار به مترجم نیز مجهز شده است. به این طریق می توانید هنگامی که جمله ای را تایپ می کنید، ترجمه شده آن جمله را به زبان دلخواه خود دریافت کنید. نرم افزار Google Keyboard در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز دریافت کرده است.
 

دانلود  Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین

برای دنلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود File Manager Premium v1.12.5 ؛ نرم افزار مدیریت فایل  

نرم افزار File Manager Premium یکی از مشهورترین نرم افزارهای مدیریت برنامه ها و فایل های گوشی های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید. این نرم افزار قابلیت های بالایی دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است :


دانلود File Manager Premium v1.11.6 نرم افزار مدیریت فایل اندروید
 
 

دانلود مترجم گوگل 5.14.0 Google Translate؛ ترجمه قدرتمند متون با گوگل ترنسلیت

 مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت های متنوع و جدیدی رونمایی میکند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت)  به راحتی  با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

 مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) در جدیدترین ویژگی که تحولی بزرگ را در این مترجم ایجاد کرده شبکه عصبی هوشمندی را معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یکجا ترجمه میکند، در نتیجه ترجمه ای دقیقتر و نزدیکتر به واقعیت ارائه خواهد داد. 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۵:۰۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
باسلام
ممنون از معرفي نرم افزارها
Iran (Islamic Republic of)
Agahi90.ir
۰۸:۴۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
نرم افزار های بسیار جالب بودند ممنون
آخرین اخبار