تغییر مسیر خروجی زائران

مسیر خروجی زائران در مرز شلمچه تغییر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛با توجه به افزایش تعداد بازگشتی‌ها مسیر خروج از مرزشلمچه بار دیگر تغییر کرده و راهی که پیش‌تر برای اتباع خارجی در نظر گرفته‌ شده و روز گذشته بسته بود امروز به افرادی اختصاص پیدا کرد که قصد خروج از مرز را دارند.

یک روز پس از اربعین این نقطه مرزی همچنان فضای به نسبت آرامی را تجربه می‌کند هر چند تعداد زائران بازگشتی به کشور رو به افزایش است.

همچنان جمعیت زائرانی دیده می‌شود که قصد خروج از مرز را دارند و در حال طی مراحل مورد نیاز پشت دروازه‌های خروجی مرز بوده و عمدتاً اتباع خارجی هستند.

با توجه به افزایش تعداد بازگشتی‌ها، مسیر خروج از مرز بار دیگر تغییر کرده و راهی که پیش‌تر برای اتباع خارجی در نظر گرفته‌شده بود و روز گذشته بسته بود امروز به افرادی اختصاص پیدا کرد که قصد خروج از مرز را دارند.

مسیری که دیروز برای خروج از مرز اختصاص داده‌شده بود نیز در حال حاضر بسته است. تاکنون  352 هزار زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه وارد کشور شده‌اند.

مأموران بهداشت در خروجی دروازه‌ها مستقر بوده و با دستگاه تب‌سنج دمای بدن و وضعیت عمومی سلامت زائر را جویا می‌شوند.

خدمات رایگان نیز همچنان ادامه دارد و آرایشگاه و دوخت ضروری لباس، ساک و وسایل حمل‌ونقل زائران به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

بازگشت زوار اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.