دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن محور اصلی کار در ارتش است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن محور اصلی کار در ارتش است تا هیچ دشمنی حتی فکر تعرض به خود راه ندهد.

دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن محور اصلی کار در ارتش استبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم معارفه فرماندهان جدید آجا، با حضور در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد:‌ دنیا و عصر امروز؛ عصر انفجار اطلاعات است که یکی از ابعاد آن را می‌توان آگاهی کامل از تحولات دنیا دانست.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه این نیرو موظف است تمامی اتفاقات جهان به ویژه کشورهای منطقه را رصد کند، افزود: با توجه به تغییر و تحولاتی که استکبار جهانی در کشورهای اطراف جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده ما به عنوان نیروهای مسلح  باید آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه تهدید که متوجه انقلاب است را داشته باشیم و در هر وضعیتی بتوانیم پاسخ لازم را  به آنها دهیم.

دریادار سیاری تأکید کرد:‌ دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن محور اصلی کار در ارتش است تا هیچ دشمنی حتی فکر تعرض به خود راه ندهد،  چه برسد به آنکه بخواهد اقدام عملی بکند.

امیر سیاری با تأکید بر این موضوع که نمی‌توان با علوم گذشته تهدیدات دشمن را پاسخ داد، افزود: ما باید با دانش و علم برتر که در جهان وجود دارد خود را مجهز کنیم تا در برابر تهدیدات آمادگی لازم را داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه ارتش باید نو شود، خاطرنشان کرد: این نو شدن بدان معناست که به علم و دانش و تجهیزات روز جهان مجهز شویم و نیروهای مسلح در این مسیر حرکت کنند. ما باید علاوه بر بررسی ها و مقابله با تهدیدات نو زیرساخت‌های اساسی را نیز در ارتش ایجاد کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار