مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

برگزاری همایش شناسایی نقاط قوت و ضعف کتابخوانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری همایش شناسایی نقاط قوت و ضعف گزارش راهبردی کتابخوانی استان در همدان خبر داد.

برگزاری همایش شناسایی نقاط قوت و ضعف گزارش راهبردی کتابخوانی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به منظور شناخت مسائل و شناسایی رویه و سیاست‌های به کار گرفته شده و پیشنهاد راهکارهای برون‌رفت از مشکلات و ارتقاء وضعیت کتابخوانی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شیوه‌نامه اجرایی تهیه گزارش راهبردی کتابخوانی را به استان‌ها ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس این شیوه نامه گزارش راهبردی وضعیت کتابخوانی استان تهیه شده است، افزود: روز سه‌شنبه، همزمان با چهارمین روز از بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، همایش همایش «شناسایی نقاط قوت و ضعف گزارش راهبردی کتابخوانی استان» با حضور دکتر کرمانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

فاضل عبادی خاطرنشان کرد: از رؤسا و اساتید دانشگاه‌ها، مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان و صاحب نظران حوزه کتاب و کتابخوانی برای حضور در این همایش دعوت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان خبر داد و گفت: همزمان با نخستین روز از هفته کتاب، نمایشگاه تازه‌های نشر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گشایش یافت.

عبادی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ٢٠٠ عنوان از تازه‌ترین کتب منتشر شده در استان به نمایش درآمده است، اظهار کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در سال ٩٦ منتشر شده است.

انتهای پیام/ ش

همایش شناسایی نقاط قوت و ضعف گزارش راهبردی کتابخوانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.