سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی؛

احداث بیمارستان ثلاث باباجانی 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه فاز اول این بیمارستان شامل ستون ها و سقف با اعتبار حدود2 میلیارد تومان در آذر ماه 94 تحویل گردیده است گفت: شروع فاز دوم و تکمیلی و پد هلی کوپتر با مبلغ 8 میلیارد و دویست میلیون تومان عملاً از اول فروردین 96 شروع شده و اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی بایستی در پایان اردیبهشت 97 تحویل گردد.

وی افزود:کارهای اداری انشعابات آب ، برق ، تلفن و گاز این بیمارستان انجام گرفته و پس از جوابیه استعلام از ادارات کل استان ، انشعابات مورد نیاز اخذ گردید.

احمدی درخصوص مرکز خدمات جامع سلامت روستایی میرآباد این شهرستان نیز گفت: این مرکزبا زیر بنای600 متر مربع و اعتبار 714 میلیون تومان در آبانماه 96 تحویل موقت شده وانشعابات آن نیز در چند روز آینده نصب خواهد گردید.
وی افزود: پروژه خوابگاه پزشکان این روستا نیز با زیر بنای80 متر مربع واعتبار136 میلیون تومان تا بهمن 96 به پایان خواهد رسید.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی همچنین از تحویل پروژه های پایگاه سلامت شهری و خوابگاه پزشکان تازه آباد تا پایان بهمن 96 نیز خبر داد.

وی درپایان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پروژه خانه بهداشت دره ژاله در شهرستان ثلاث توضیح داد: مجری این پروژه مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه و زیربنای آن 76 متر با اعتبار73 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ز

مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه خانه بهداشت می سازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.