جهانبخش: مردم از تیم ملی انتظار صعود به دور دوم جام جهانی دارند/ در میان بازیکنان ایرانی به نظم شهرت دارم

ملی پوش تیم آلکمار هلند گفت: مردم از تیم ملی فوتبال ایران انتظار دارند تا به دور دوم جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر یک برابر پاناما در دومین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی 2018 روسیه باید در ورزشگاه نایمخن هلند به مصاف ونزوئلا برود. این ورزشگاه برای علیرضا جهانبخش که تجربه بازی در آن را دارد خاطره انگیز است.

سایت اخبار فوتبال هلند به همین بهانه گفتگویی با علیرضا جهانبخش ملی پوش تیم آلکمار هلند داشته است. جهانبخش در مورد حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: ایران تاکنون نتوانسته بود به این آسانی به جام جهانی صعود کند و به دلیل اینکه همه می دانستند که صعود ما قطعی شده نسبت به دوره های قبل شاهد شور و شوق کمتری بودیم.

او با اشاره به انتظارات بالای مردم از تیم ملی ایران گفت: به نظر من انتظارات مردم از تیم ملی کاملا به جا است زیرا تیم ملی نسبت به دوره گذشته از شرایط بهتری بهره می برد. در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم ملی ایران حضور دارند و این مسئله باعث شده تا تعادل خوبی در تیم ایجاد شود، بنابراین من امیدوارم تیم ملی بتواند به دور دوم جام جهانی راه یابد.

 جهانبخش در مورد پیشنهاداتش از تیم های انگلیسی و ماندن در تیم آلکمار گفت: من در فاصله یک سال تا جام جهانی روسیه نمی خواستم ریسک کنم و به همین دلیل در آلکمار ماندنی شدم. اکنون می خواهم هم از نظر بازی خودم و هم از نظر بازی گروهی پیشرفت کنم.

او ادامه داد: فکر می کنم من نسبت به سایر بازیکنان ایرانی بیشتر به نظم و انضباط اهمیت می دهم و نسبت به آنها سخت گیرتر هستم. من می خواهم خودم را تنها به خودم ثابت کنم و بازی به بازی بهتر شوم به همین دلیل باید نسبت به قبل تلاش بیشتری کنم.

جهانبخش با اشاره به بازی تیم ملی ایران با ونزوئلا در هلند و بازگشت آسان به تیم باشگاهی اش گفت: بله شرایط این بازی برای من با بازی های دیگر متفاوت است، در بازی های دیگر شرایط سخت تری دارم. به عنوان مثال وقتی در ایران هستم و تیم ملی نیز بازی دارد، زمانی برای بودن در کنار خانواده و دوستان نیست و از این نظر شرایط سختی وجود دارد اما این بار برای من متفاوت است.

انتهای پیام/

اظهارات جهانبخش در مورد انتظار مردم از تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
پس انتظارداشته باشیم ب ین با سه بازی وگل خورده برگردین
آخرین اخبار