ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مدیریت پسماند کار یک ماه و دو ماه نیست/ جمع آوری زباله نیازمند همکاری همه ارگان‌ها است

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: برای مدیریت زباله‌های استان مازندران نیازمند همکاری همه جانبه هستیم.

مدیریت پسماند کار یک ماه و دو ماه نیست /برای جمع آوری زباله نیازمند همکاری هستیمحسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حکم دادستان شهرستان آمل مبنی بر موافقت با اعطای مهلت 2 ماهه به شهرداری آمل برای انتقال زباله به سایت دفن زباله عمارت اظهار کرد: بر اساس اعتراض سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با سایت دفن زباله عمارت و سد مخزنی هراز، دادستانی شهرستان آمل به این موضوع وارد شد و بر این اساس مدیریت سایت دفن زباله عمارت مقرر شد تا برای استانداردکردن روش‌های دفن زباله و استفاده از روش‌های نوین مدیریت پسماند، سرمایه‌گذاری را معرفی کند.

ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر سایت دفن زباله عمارت با یک شرکت در رابطه با پسماند وارد مذاکره شده است و ما نیز پیگیر این مساله هستیم تا هر چه سریع تر سیستم نوین مدیریت پسماند راه اندازی شود.

وی ادامه داد: راه اندازی سیستم مدیریت پسماند طبیعتا کار یک ماه و دو ماه نیست. به هر حال ما تابع قانون و دستور دادستانی هستیم و خواسته‌هایمان را به مقام قضایی تقدیم می‌کنیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: برای مدیریت زباله های استان مازندران نیازمند همکاری همه جانبه هستیم تا بتوانیم مشکل جمع آوری زباله و مدیریت پسماند را حل کنیم.

ابراهیمی اظهار کرد: مساله پسماند در شهرستان آمل همانند سایر شهرستان‌های کشور است، اما به علت ساخت سد در این شهرستان حساسیت‌ها نسبت به این موضوع بیشتر شده است و ما امیدواریم زباله های این منطقه را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

لزوم استفاده از روش‌های نوین در مدیریت پسماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار