نصب پلاک ماندگار بر سردرب منزل روزنامه نگار کرمانی

مراسم نصب پلاک ماندگار بر سردرب منزل یحیی فتح نجات، فعال فرهنگی و روزنامه نگار پیشکسوت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز در آئین نصب پلاک ماندگار بر سردرب منزل «یحیی فتح نجات» فعال فرهنگی و روزنامه نگار پیشکسوت استان، گفت: اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار فرهنگی، رسانه ای و مطبوعاتی «یحیی فتح نجات» از او نام نیکی ساخته و وی در این مسیر هزینه های بسیاری پرداخت نموده است.
استاندار کرمان معرفی خانه های مشاهیر، مفاخر، هنرمندان، سیاست مداران، علما و دانشمندان، ورزشکاران و نام آوران ایران اسلامی را از اهداف طرح نصب پلاک ماندگار عنوان کرد و یادآورشد: یکی دیگر از اهداف این طرح، پیوند، تکریم و الگوبرداری نسل جدید از نسل قدیم است.
وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم به "قلم" قسم یاد کرده است، اظهار کرد: قلمی که با تعهد و دلسوزی بکار گرفته شود، در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
رزم حسینی از نجابت مردم کرمان و پیشینه تاریخی این استان در حوزه های مختلف سخن به میان آورد و تصریح کرد: باید به نسل جدید بیاموزیم که نخبه کُشی نکنیم بلکه یکدیگر را در توسعه و آبادانی استان یاری رسان باشیم.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار و تعیین کننده بزرگان کرمانی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله موحدی کرمانی، حجت الاسلام باهنر، دکتر باستانی پاریزی، سردار سلیمانی و ...، گفت: استان کرمان به فرزندانش که سرمایه های اجتماعی به شمار می روند، شهرت یافته است.
استاندار کرمان با تاکید براینکه هیچ فعالیتی در کشور بدون همدلی و همگرایی صورت نمی پذیرد، افزود: امروز توسعه و پیشرفت استان، دغدغه اصلی مردم شده است لذا با شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل، نیازمند این روش و منش هستیم که باید تعمیق یابد.

انتهای پیام/ی

نصب پلاک ماندگار در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار