مبادله بورس منطقه‌ای ۱۳۹۶/۰۸/۲۰

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان از معامله بیش از ۱۷ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نیلوفر بحریه مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان با اشاره به معاملات انجام شده در هفته گذشته منتهی به تاریخ آبان ماه در بورس منطقه‌ای خوزستان گفت: در این هفته تعداد 17 میلیون و 87 هزار سهم، حق تقدم و اوراق مبادله شد.

وی ارزش سهام، حق تقدم و اوراق مبادله شده در بورس منطقه‌ای خوزستان را 62 میلیارد و 481 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تعداد سهام متعلق به 162 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان 42 درصد این معاملات را مربوط به خرید سهام اعلام کرد و گفت: همچنین 58 درصد باقی‌مانده مربوط به فروش سهام است.

 وی با بیان اینکه معاملات توسط 12 ایستگاه معاملاتی انجام شد، افزود: در مجموع در هفته گذشته برای 120 نفر کد سهامداری جدید ایجاد شد.

بحریه در ادامه سخنان خود گفت: در پایان معاملات این هفته اوراق امتیاز تسهیلات مسکن و سهام شرکت‌های سایپا و پالایش نفت تبریز با بیش‌ترین ارزش ریالی خرید مواجه شدند.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان در پایان یادآور شد: همچنین اسناد خزانه اسلامی و سهام شرکت‌های فولاد خوزستان و گسترش نفت و گاز پارسیان به ترتیب با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو شدند.

انتهای پیام/د

بیش از ۱۷ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای خوزستان مبادله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.