۲ بازیکن خارجی استقلال به AFC شکایت کردند

۲ بازیکن خارجی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند.

شکایت ۲ بازیکن خارجی از استقلال به AFCبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه استقلال خوزستان که به دلیل مشکلات مالی و مالکیتی موفق نشد، مجوز حرفه ای بودن را کسب کند، اکنون با شوک جدیدی مواجه شده است و 2 بازیکن سابق این تیم به دلیل مطالبات مالی از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) شکایت کردند.

رافائل روبایو 26 ساله که در ابتدای لیگ شانردهم از تیم دسته چهارمی نووا هامبورگو برزیل به استقلال خوزستان پیوست و از همان ابتدا پیش‎بینی می‎شد که شاید نتواند جانشین چندان مناسبی برای فرناندو خسوس دروازه‎بان برزیلی باشد، در چهار بازی ابتدایی فصل جاری سنگربان اول استقلالی‎ها بود اما با آمدن وحید شیخ‎ویسی از ترکیب خارج شد و پس از آن پیگیر شکایت منتهی به جدایی از تیم آبی‎پوش دیار کارون شد و حالا با شکایت به AFC خواستار دریافت قراردادش شده است.

همچنین دیوید ساکونی، هافبک میانی برزیلی استقلال خوزستان که در بازی تدارکاتی این تیم مقابل تیم امیدهای استقلال هم یک گل به‌ثمر رسانده بود، به‌دلیل تأخیر در پرداخت مطالباتش، از جمع آبی‌پوشان جدا شده بود با شکایت به AFC خواستار دریافت باقیمانده قراردادش شد.

این بازیکن برزیلی در ابتدای فصل با قراردادی کمتر از 200 هزار دلار به تیم آبی‌پوش دیار کارون پیوست و در 10 هفته لیگ شانزدهم مقابل تیم‌های سپاهان، نفت تهران، پدیده و پیکان در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت اما پیش از نیم فصل جدا شد و دیگر به خوزستان بازنگشت.

گفتنی است، حکم رافائل از سوی AFC به استقلال خوزستان رسیده است و این باشگاه به حکم صادره اعتراض کرده است.

البته استقلال خوزستان با مشکلات جدی ای رنج می برد و با این وضعیت بدیهی است، این تیم بتواند از قعر جدول فاصله بگیرد.

بر همین اساس، یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: حدود 12 میلیارد بدهی داریم و در تلاش هستیم تا آنها را تصفیه کنیم. متاسفانه 2 بازیکن خارجی سابق مان به نام های رافائل روبایو و دیوید ساکونی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) شکایت کردند و حکم رافائل نیز به باشگاه رسیده است اما ما هم اعتراض کردیم و منتطر جواب هستیم.

او افزود: امیدوارم مشکلات مان حل شود و بتوانیم حضوری پرقدرت در لیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

شکایت ۲ بازیکن خارجی از استقلال به AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار