ساکت: قرارداد نهایی با آدیداس در ماه جاری امضا می‌شود/ ۱۰ بهمن پیراهن‌ها را به فیفا می‌دهیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد نهایی با شرکت آدیداس برای تأمین البسه تیم ملی در ماه جاری امضا می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا ساکت درباره اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آدیداس منعقد کرده بودیم که پس از مذاکرات رئیس فدراسیون در آلمان با این شرکت، این تفاهم‌نامه رسما به بخش خاورمیانه ارجاع داده و در نهایت امضا شد. در این مدت، لباس تیم ملی توسط شرکت آدیداس تأمین شد و قرار شده در تاریخ ۱۰ بهمن ماه لباس تیم ملی در جام جهانی که قرار است بازیکنان به تن کنند را به فیفا ارائه دهیم. در آن روز، لباس‌های تعیین شده تیم‌ها باید به تأیید فیفا برسد. برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های این کار صورت گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ماه مارس (۱۰ اسفند تا ۱۰ فروردین ۹۷)، آدیداس از لباس تیم ملی و همچنین کشورهای تونس و مصر رونمایی کند. باید بگویم دلیل انتخاب این زمان به دلیل نگرانی‌های شرکت مذکور برای رعایت قانون کپی رایت بود. ضمن اینکه در رابطه با کیفیت، طراحی و نوع تکنولوژی استفاده شده لباس نیز، مذاکرات خوبی صورت گرفته و همه چیز پیش بینی شده است.

ساکت در پاسخ به این سؤال که آیا طرح پیراهن تیم ملی فوتبال آماده است یا نه، گفت: بله، طرح پیراهن آماده است، اما تنها به دلیل جلوگیری از کپی رایت و محرمانه بودن آن، هنوز رونمایی نشده است. در هر صورت طبیعی است که ما هم در فدراسیون فوتبال دنبال درآمدزایی باشیم.البته برای برخی از برندها در کشورمان به دلیل اینکه محدودیت‌های گمرگی وجود دارد، شرکت آدیداس می‌تواند عرضه عام داشته باشد. حتی شنیده‌ایم برخی از کارشناسان در این زمینه صحبت هایی را ابراز کرده اند که باید عنوان کنم این نوع گفتمان از نوع بی اطلاع آنها بوده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه زمانی قرارداد نهایی خواهد شد، گفت: قرارداد نهایی یک ساله و  در ماه جاری دوباره با آدیداس امضا می‌شود. تفاهم نامه‌ای که سال پیش در همین مقطع انجام شد، به قرارداد یک ساله تبدیل می‌شود.

دبیر فدراسیون فوتبال در پایان در واکنش به این سؤال که آیا به نظر نمی‌رسد در زمان بندی عقب هستیم یا خیر، بیان کرد: خیر، تمام هماهنگی‌ها به خوبی صورت گرفته است. بازدید از البسه‌های تیم ملی و پوشاک مخصوص برای بازی‌های روزهای فیفا در اسفندماه و همچنین اردیبهشت سال آینده پیش بینی شده است. همه طراحی‌ها و انتخاب‌ها انجام شده است و خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

ماه مارس از پیراهن های تیم ملی فوتبال رونمایی می‌ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار