انعکاس زلزله غرب ایران در خبرگزاری رویترز

زمین لرزه شب گذشته غرب کشور به عنوان تیتر اصلی خبرگزاری رویترز مورد توجه قرار گرفت.

انعکاس زلزله غرب ایران در خبرگزاری رویترزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حادثه زمین لرزه اخیر در غرب کشور که منجر به فوت و مصدومیت تعداد زیادی از هموطنانمان شد به عنوان تیتر اصلی بسیاری از خبرگزاری های جهان از جمله خبرگزاری رویترز انعکاس پیدا کرد.

این خبرگزاری بین المللی در خبر خود به تعداد کشته شدگان و زخمی ها و مقدار درجه در مقیاس ریشتر زلزله واقع در ایران و عراق اشاره  و اعلام کرده است که این آمارها به احتمال فراوان افزایش خواهد یافت، به همین دلیل گزارش خود از این حادثه را در لحظه بروز می کند.

رویترز به نقل از مقامات کشورمان اعلام کرد که بیش از هفتاد هزار نفر نیاز به پناهگاه اضطراری دارند، و در ادامه گزارش خود به این اشاره می‌کند که بسیاری از خانه ها در مناطق روستایی ایران از آجرهای گلی ساخته شده اند که می توانند به راحتی در زمان وقوع زمین لرزه فرو بریزند.

خبرگزاری رویترز در ادامه خبر خود تصاویری از خسارات به بار آمده این زمین لرزه را نیز منتشر کرده و گفته است که ایران در خطوط گسل زلزله قرار دارد و مستعد لرزش های مکرر است و به زمین لرزه های بزرگ اتفاق افتاده در ایران از جمله زمین لرزه شهر بم اشاره می‌کند.

انعکاس زلزله غرب ایران در خبرگزاری رویترز

انتهای پیام/

اخبار زمین لرزه غرب کشور در خبرگزاری های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار