دبیر هیئت اسکواش گلستان ازبرگزاری اردوی استعدادیابی اسکواش کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمدرضا موسایی دبیرهیات اسکواش استان گلستان گفت: مرحله چهارم اردوی برترین استعداد‌های اسکواش کشور در رده سنی زیر ۹ سال و زیر ۱۱ سال در دو بخش دختران و پسران از ۲۳ تا ۲۶ آبان به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۸ ورزشکار شامل ۱۱ دختر و هفت پسر از سه اردوی قبلی غربال شده‌اند که زیر نظر مدرسین فدراسیون تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

موسایی گفت: مهدیه الوند از گلستان، پارمین نکوپایان، هستی شمیرانی و باران محمدپور از تهران، ثمین حسن پور و مهرسا هاشمی از فارس، درسا ایرانی از آذربایجان غربی، نازنین زهرا دادخواه و پرنیان نجفی از اصفهان، نیکی هاشمی از کرمان و آمنا اسفندیاری از گیلان، دختران دعوت شده به این اردو هستند.


وی گفت: همچنین آرین جعفری طیاری و باربد چاووشی از گیلان، فرناد ناصری و ایلیا ابراهیم زاده از کیش، کوشا مصلحی و آریا اهل زاده از تهران و پوریا طالبی از کرمان، پسران حاضر در این اردو خواهند بود.

مربیان استعدادیابی این مرحله از اردو هم نازلی امانی پور از گیلان و سوسن طوفانی از مرکزی در بخش دختران و عرفان اکبری از گلستان و هادی شمس قرایی از آذربایجان شرقی هستند.

انتهای پیام/م
 

اردوی استعدادیابی اسکواش کشور در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.