تسلیت به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پیامی درگذشت شماری از هموطنان در زلزله غرب کشور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام با صدور پیامی، درگذشت شماری از هموطنان در زلزله شامگاه گذشته در غرب کشور را تسلیت گفت و با بازماندگان این حادثه مصیبت بار ابراز همدردی کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به شرح زیر است:

«خبر زلزله غرب کشور، ایران اسلامی را در سوگ و غم از دست دادن هموطنان نشاند، این حادثه و امثال آن قطعاً از آزمون‌های بزرگ پروردگار متعال است.
صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به آسیب دیدگان، مشارکت همگانی در بازسازی مناطق ویران شده، از عوامل موفقیت در این آزمون الهی است.
اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان و کسانی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند، برای جان باختگان غفران واسعه الهی مسألت دارم.
امید است با صبر و شکیبایی و با کمک و همدردی و مساعدت همگانی، قدری از آلام هموطنان آسیب دیده کاهش یافته و از اجر وافر برخوردار شوند.
هم‌استانی‌های عزیز در استان پرمهر چهارمحال و بختیاری می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در شهرکرد به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و در دیگر مناطق به محل‌های اقامه نماز جمعه تحویل دهند.»

گفتنی است: در شامگاه دیروز یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶، چند نقطه از کشور بویژه قسمت غربی دچار زمین‌لرزه شد که در کرمانشاه، خسارات جانی و مالی به دنبال داشت.

انتهای پیام/خ

تسلیت به زلزله‌زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار