اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه سلامت از آمادگی این دانشگاه برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر رمضان احدی، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه سلامت بیان داشت: این دانشگاه با تمام ظرفیت ها و در تمامی حوزه ها آماده خدمات رسانی و کمک به زلزله زدگان غرب کشور است.

وی افزود: از همان لحظات اولیه که زمین لرزه در غرب کشور اتفاق افتاد کلیه مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها در خوزستان به صورت آماده باش درآمدند.

احدی تصریح کرد: وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های اطراف منطقه زلزله‌زده را مامور کرده که به عنوان دانشگاه های معین در صورت اعلام نیاز به هموطنان کمک رسانی کنند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه سلامت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز تابع وزارت بهداشت است و آماده پذیرش حادثه دیدگان و یا اعزام نیروهای بهداشتی و درمانی می باشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: در صورت نیاز این مناطق به فرآورده‌های خونی به سرعت برای آن ها ارسال می شود.

زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

انتهای پیام/گ

دانشگاه علوم پزشکی اهواز آماده کمک رسانی به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار