آمادگی دانشجویان برای فعالیت های جهادی در مناطق غرب کشور

82 نفر از دانشجویان دانشگاه استان خراسان شمالی برای شرکت در فعالیت های جهادی در اولین روز پس از وقوع زمین لرزه در مناطق غرب کشور اعلام آمادگی کردند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ فریمان ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی و رییس ستاد اردوهای جهادی دانشگاه گفت : صبح روز گذشته اولین جلسه هماهنگی با هدف ساماندهی پتانسیل ها برای یاری رسانی به هموطنان عزیز حادثه دیده تشکیل شد و از طرف ستاد اردوهای جهادی دانشگاه به تمامی دانشکده ها اعلام فراخوان در این خصوص شد.

وی افزود  : تعداد ۸۲ نفر از دانشجویان دانشگاه به منظور خدمات رسانی و ارائه کمک های بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی نمودند که لیست این دانشجویان به ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال و مقرر شد به محض اعلام نیاز ،با سازماندهی صورت گرفته در منطقه حضور یابند.

وی مراتب تقدیر و تشکر خود را از روحیه نوعدوستی ،غرور ملی و جهادگری تمامی دانشجویان عزیز اعلام داشته و عنوان نمود: با توجه به درخواست های مکرر اساتید ،دانشجویان و کارکنان داوطلب جهت شرکت در فعالیت های جهادی ، متقاضیان می توانند به کارشناسان فرهنگی در تمامی دانشکده ها و واحدهای تابعه مراجعه و فرم تکمیل نمایند.

انتهای پیام/آ

آمادگی 82 دانشجوی خراسان شمالی برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.