خدمت به مردم اقتضای جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خدمت به مردم اقتضای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به زلزله اخیر در کشور و تسلیت و ابراز همدردی با حادثه دیدگان گفت: این یک امتحان الهی است و باید با تلاش تمامی مسئولان و سازمان‌ها، خدمات رسانی به زلزله زدگان تسریع یابد.
 
نکونام افزود: تمام مراحل زندگی و کاری و مسئولیتی نیز امتحان و آزمونی الهی است و هر کس در هر جایگاهی باید، روز قیامت در پیشگاه خداوند متعال و مردم پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه همه ما نماینده نظام ولایی و مردمی هستیم اضافه کرد: امروز کشور به کار، برنامه، تعهد و تدبیر نیاز دارد.

نکونام، خدمت به مردم را اقتضای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: نباید جناح‌بندی، بازی‌گری و زد و بند‌های سیاسی، مانع از تحقق این امر مهم شود.

وی، مشکل بزرگ کشور در مقطع کنونی را ورود به دسته بندی‌های سیاسی و جناح بازی بیان و تاکید کرد: سلایق مختلف باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و به دنبال خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی و ارزش‌های دینی به عنوان یک هدف مشترک باشند.

نکونام تصریح کرد: توسعه و آبادانی کشور و استان به شدت نیازمند وحدت، همدلی، همکاری و نگاه جامع است.

وی خاطرنشان کرد: فعالان سیاسی باید به استاندار برای خدمت بیشتر، کمک و یاری کنند، نه اینکه او را در بازی‌های سیاسی گرفتار نمایند که این موضوع ضایعه‌ای برای استان و مسئولان خواهد بود.

نکونام همچنین با اشاره به کاستی‌های چهارمحال و بختیاری در بخش‌های گوناگون، بر اهمیت حضور و سرکشی استاندار از مناطق مختلف و محروم استان تأکید کرد و گفت: استاندار سابق نیز در حد توان در این زمینه تلاش کردند که جای تشکر دارد.

در این آیین، اقبال عباسی به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق قدردانی گردید.

انتهای پیام/خ

فعالان سیاسی، استاندار را برای خدمت بیشتر یاری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار