ارسال کمک‌های غذایی از اصفهان برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان گفت: ۲۰۰ کارتن تخم‌مرغ ازسوی اتحادیه اصفهان تأمین شده و تا فردا در اختیار هموطنان زلزله‌زده در کرمانشاه قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدشهاب‌الدین افضل  با بیان اینکه به غیر از تخم‌مرغ، کنسرو ماهی و لوبیا و پتو نیز برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی توسط شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان تأمین شده است، اظهار داشت: ارزش اقلام جمع‌آوری شده 20 میلیون تومان است.

وی افزود: در حال حاضر برای تحویل این میزان تخم‌مرغ، کنسرو و پتو هماهنگی‌های لازم را با هلال‌احمر استان اصفهان انجام داده‌ایم و تمام این اقلام فردا به دست هموطنان در کرمانشاه خواهد رسید.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های هلال‌احمر در زمان حوادث غیرمترقبه، گفت: عملیات امدادرسانی این سازمان در رخدادهای طبیعی زلزله، سیل و غیره مطلوب است، اما در مبادی دریافت‌کننده به دلیل نبود نیروهای انسانی و تدارکات اندکی ضعف دارند.

وی افزود: چنانچه قسمتی از چنین فعالیت‌هایی را کارگذاری هلال‌احمر معرفی می‌کرد تا خود ما تامین نقدینگی می‌کردیم بسیاری از اقدامات سریع‌تر اجرایی می‌شد، البته چنین شرایطی در سطح کشور است و فقط مختص به هلال‌احمر استان اصفهان نیست. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.