افزایش قاچاق سگ به انگلیس به مناسبت فرا رسیدن سال نو!

گروه‌های حمایت از حقوق حیوانات در انگلیس درباره افزایش قاچاق سگ به این کشور هشدار دادند.

قاچاق توله‌سگ به انگلیس به مناسبت فرا رسیدن سال نوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، فرارسیدن سال نو و زیاد شدن تقاضا برای خرید توله‌سگ باعث افزایش قاچاق این حیوان از اروپا به انگلیس شده است.

سازمان «Dogs Trust» که مسئول نظارت و جلوگیری از قاچاق سگ در انگلیس است از خریداران خواسته توله‌سگ نخرند و به قاچاق این حیوان دامن نزنند.

این سازمان در 2 سال گذشته دست‌کم 200 توله‌سگ را تحت حمایت خود قرار داده است و همین موضوع باعث شده است برای جلوگیری از قاچاق سگ به رسانه‌ها پناه ببرد.

دکتر «بایدن» یکی از مسئولان این سازمان در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: «هنوز مشخص نیست چه تعداد از این سگ‌ها در حال قاچاق به انگلیس است».

انگلیس در سال 2012 قانون جابجایی حیوانات را تغییر داد تا با قوانین اتحادیه اروپا هماهنگ شود و سالانه جابجایی دست‌کم 250 هزار سگ و گربه در کشورهای عضو اتحادیه آسان شود. در پی این تغییرات حداقل سن حیواناتی که انتقال داده می‌شوند از 10 ماه به 15 هفته کاهش یافت.

دکتر بایدن در این باره گفت: «آنها توله‌سگ‌هایی را که کمتر از 15 هفته سن دارند با صدور پاسپورت‌های جعلی وارد انگلیس می‌کنند».

ممکن است پرورش‌دهندگان سگ‌ها به دلیل افزایش تقاضای مردم در آستانه فرا رسیدن سال نو، سگ‌هایی را صادر کنند که شرط سنی لازم را ندارند و این موضوع باعث نگرانی سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات شده است. دکتر بایدن به خریداران توصیه کرده است پیش از خرید توله‌سگ‌ها چندین بار به مرکز پرورش آنها بروند و ارتباط آنها با مادرشان را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار