رئیس کمیسیون خدمات شهری، شورای شهر همدان تاکید کرد:

فرصت محدود شهرداری در تعیین تکلیف میدان بار همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری، شورای شهر همدان بیان کرد: شهرداری باید تا 10 روز آینده برنامه زمان بندی اجرایی میدان میوه و تره‌بار جدید و تا سه ماه آینده طرح میدان میوه و تره‌بار قدیم را به شورا ارائه دهد.

فرصت محدود شهرداری در تعیین تکلیف میدان بار همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: احداث میدان میوه و تره‌بار جدید با ظرفیت فعلی می‌تواند رونق کسب و کار تلقی شود و می‌توان محیط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اطراف این پروژه عملیاتی کرد.

وی افزود: همدان به لحاظ موقعیت ممتاز در کشور می‌تواند به قطب اقتصادی غرب کشور تبدیل شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، شورای شهر همدان با بیان اینکه باید مشارکت بخش خصوصی را بیش از پیش مورد توجه قرار داد، اظهار کرد: با این اقدام از مزایای مشارکت که نتیجه آن توسعه و رونق اقتصاد شهر و فضای کسب و کار است استفاده بیشتری می‌بریم.

گردان اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید، در زمینه ساخت و چگونگی بهره برداری و توسعه فضای موجود در کمیسیون‌های مختلف شورا جلسات متعددی تشکیل شد که به نظر می‌رسد این مهم در چند مرحله مورد بررسی و نظارت شورا قرار گیرد.

وب با اشاره به اینکه لازم است نظارت کامل بر اجرای قرارداد و تفاهم نامه و اجرای بندهای آن داشت، افزود: نظارت فنی بر ساخت مجموعه بر اساس نقشه باید صورت پذیرد.

گردان با تأکید براینکه باید بستر مناسب برای مشارکت بیشتر غرفه‌داران میدان میوه و تره‌بار قدیم، ایجاد شود، ادامه داد: باید میدان میوه و تره‌بار قدیم با پیشنهاد زمینه سرمایه‌گذاری مناسب با مشارکت مالکان تعیین تکلیف شود تا این کسبه دغدغه‌ای نداشته و دلگرم به ادامه احداث میدان میوه و تره‌بار جدید باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، شورای شهر همدان با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف ناظر عالی شهرداری بر اجرای پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید با توجه به متن قرار داد، افزود: شهرداری باید تا 10 روز آینده برنامه زمان بندی اجرایی میدان میوه و تره‌بار جدید و تا سه ماه آینده طرح میدان میوه و تره‌بار قدیم را به شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/د.ا

مهلت ۱۰ روزه شورا به شهرداری برای اجرای میدان میوه و تره بار جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.