پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته وقف

استاندار کرمان گفت: با توجه به تحولات جامعه اسلامی، حوزه وقف نیز نیاز به بروز شدن داشته و در مسیر این تحولات، حوزه های جدیدی برای وقف تعریف شده که معرفی این حوزه ها نیز بی شک منجر به توسعه فرهنگ وقف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،   متن این پیام بدین شرح است:عینیت بخشیدن به صدق ایمان و پارسایی در مسیر خدمت به مردم در مقوله زیبا و ارزشمندی چون وقف تعریف شده و نشان می دهد که آدمی حتی پس از سفر به سرای باقی نیز می تواند جاودانگی نام و یاد خود را از این رهگذر تضمین کرده و صدقه جاریه ای برای همیشه از خود برجای گذارد.
وقف،به عنوان یکی از زیباترین جلوه های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه ، برخواسته از روح کمال گرا و روحیه نوعدوستی و خیرخواهی انسان هایی است که در مسیر آرامش دنیوی و اخروی خود، بهترین راه، یعنی احسان ماندگار را انتخاب کرده و پیشتاز عرصه روشن و پرامید خدمت به خلق خداوند شده اند و این احسان ماندگار فرصتی را فراهم می آورد که همه در راستای یک هدف مشترک که اهتزاز بیشتر پرچم اسلام در دنیا و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گام برداشته و روز به روز بر افتخارات ایران اسلامی افزوده شود.
از این رو با توجه به تحولات جامعه اسلامی، حوزه وقف نیز نیاز به به روز شدن داشته و در مسیر این تحولات، حوزه های جدیدی برای وقف تعریف شده که معرفی این حوزه ها نیز بی شک منجر به توسعه فرهنگ وقف و توجه واقفان خیراندیش به این حوزه ها خواهد شد.
در این مجال ضمن گرامیداشت دهه وقف، تلاش و همت تمامی دست اندرکاران این حوزه در استان کرمان را گرامی داشته و تداوم توفیقات آنها را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

حوزه وقف نیاز به بروز شدن دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار