مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد :

پذیرش عضو در کتابخانه های عمومی استان امروز چهارشنبه رایگان است

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد گفت: پذیرش عضو در کتابخانه های عمومی استان امروز چهارشنبه به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار  رایگان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رقیه دوست فاطمی هامدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد گفت: پذیرش عضو در کتابخانه های عمومی استان امروز چهارشنبه به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار  رایگان است.

دوست فاطمی ها افزود: علاقه مندان می توانند برای عضویت، به کتابخانه های عمومی 10شهرستان استان مراجعه کنند و با ارائه مدارک ثبت نام و عضویت، از خدمات و امکانات کتابخانه ها بهره مند شوند.

وی افزود: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی است.

افزون بر 2 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های استان موجود است و در 6 ماهه نخست سال 1396 یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب به امانت گرفته شد.

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از 20 تا 26 آبان ماه با شعار آینده روشن با خانواده کتابخوان در استان یزد جریان دارد.

نخستین روز هفته کتاب 2۰ آبان با عنوان کتاب، اهالی قلم و رسانه، دومین روز ۲۱ آبان‌ کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال، سومین روز ۲۲ آبان‌کتاب و جامعه دانشگاهی، چهارمین روز ۲۳ آبان کتاب، کودک و نوجوان، خانواده، پنجمین روز ۲۴ آبان‌ کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ششمین روز 25 آبان کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و اقتصاد و آخرین روز 26 آبان نیز کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

استان یزد 110 باب کتابخانه های عمومی با حدود 102 هزار نفر عضو دارد.

انتهای پیام/ ی

عضویت رایگان یک روزه در کتابخانه های عمومی استان یزد

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار