مسابقه عکس، فیلم کوتاه و نماهنگِ «همپا تا حرم»

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: مسابقه عکس، فیلم کوتاه و نماهنگ همزمان با دهه پایانی صفر و راهپیمایی زائران پیاده امام رضا علیه السلام در ایام شهادت امام رئوف برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محسن نصرپور بابیان اینکه اجرای چنین برنامه‌هایی در ترویج فرهنگ رضوی موثر است، افزود: این مسابقه با موضوعاتی همچون زائران پیاده، ایستگاه‌های خدمت رسانی به زائران و زیارت فراخوان شده است.


وی با دعوت از همه مردم ایران برای حضور در مسابقه «همپا تا حرم» گفت: این مسابقه در دو بخش عکس حرفه‌ای و مردمی و فیلم کوتاه و نماهنگ، پذیرای آثار ارسالی زائران و مجاوران عزیز خواهد بود.
 
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به جوایز ارزنده مادی و معنوی در نظر گرفته شده برای برگزیدگان افزود: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی متقاضیان شرکت در بخش‌های عکس و فیلم کوتاه و نماهنگ وجود ندارد.
 
نصر پور گفت: علاقمندان شرکت در مسابقه «همپا تا حرم» می‌توانند تا دهم آذر ۱۳۹۶، آثار خود را از طریق پیام رسان سروش به آدرس @tv_mashhad ارسال کنند.

گفتنی است است شرکت کنندگان در بخش عکس حرفه‌ای و آثار تصویری فیلم کوتاه و نماهنگ ضرورت دارد نسخه اصلی اثر خود را صرفاً بر روی یک نسخه DVD ذخیره و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
 
ضمن اینکه ستاد جشنواره حق استفاده از آثار ارسالی را برای خود محفوظ می‌داند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

مسابقه عکس، فیلم کوتاه و نماهنگ همزمان با دهه پایانی صفر

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.